Sabtu, 10 Mac 2012

Tentang Dhia

Aku rinduu sngatsngat dkat Pujaan Hati aku nihh , aku nak jadikan dea yg trakhir tok aku . Lebiuu sygs <3

First time aku nmpak dea kat Masjid , time tuu ad program tok remaja . Aku join , konon nak jadi alim skitt :'D Ehehe , dea slalu kcau aku naik rimas aku dbuatnye . Dea mntak nom aku kat adik pmpuan dea , aku ingat adik pmpuan dea nak msg aku btw adik dea g bgi kat dea . Happy laah dea , asekk kcau jea . Time tuu aku 12 y/o dea plok 14 y/o :)

Firstday aku msok sch mnengah , dea nmpak aku . Dlam hati aku rse mnyesal sch kat Seastone , harihari dea kcau aku . Hadoii , dah ad awek ponn nak kcau aku ag . Saboo jea laah :') Tak lame pastu , aku dega story yg dea daah clash dgan awek dea tuu . Seriously , time tuu aku simpati gilerr kat deorg . Dea daah lame coup , tuptup break . Biase letuww cinte monyet kan ?

Tak lame pas deorg clash , aku plok yg break dgan ex-boyfend aku tuu . Aku dgan dea jdi semakin rpat , ntaah mcamne kitorg bule coup . 15 / 03 / 2011 tarikh kitorg coup , byak memory aku with dea . Dea promise dgan aku nak study leklok tok PMR , aku doakn moge dea brjaya . Alhamdulillah , result dea tak laah trok sgat :'D Btol laah kate org ' Dari Benci Menjadi Cinta ' <3

Dea laki yg baik , brtanggungjawab , jujo , penyayang . Aku sygs dea sgatsgat . Sumpah aku tak sngop nak tnggalkan dea ;) Susa nak cari laki cm dea . Ehh lupe plokk nak gtao name dea . Muhammad Azri Shah Bin Khamdan , my hubbie <3

Msok 2012 , awal taon aku dpat story yg sgatsgat mnyedihkan ;'( Aku tak sngop nak bgtao dea , aku tkot dea mara , sedih , merane . Ohhh noo ~ Tak sngop wayy ;'( Tapi aku fkir lebih baik aku bgtao dea drpade dea merane . Time aku nak gtao dea , hati aku rase sepi sgat ;( Aku try tok brtenang .

Aku bgtao dea yg aku kene pindah ke Pahang ;( Ya Allah , aku nmpak raut wajah dea yg trluke dgan katekate aku tuu . I'm sori ;( Dari hari yg aku bgtao dea tuu , dea daah tak seceria slalu tp aku try tok buad dea ceria . Mase yg ade tok dea sngat kejap and aku gunakn dgan sbaiknye ;'(

Hari last aku kat sane , aku dpat tatap wajah dea wlaupunn dari jaoh . Aku pesan kat dea , jage diri baikbaik , mkan ubat lau sakit , study leklok , jgn curang and byak agii ;( Aku tao dea sedih sgat dgan pmergiaan aku nihh ;'( Until now , dea still mnunggu aku . Sumpah mmg susah nak cari laki cm dea , sngop coup dgan aku wlaupunn jaoh dari dea . Aku takkan lukekan hati dea :) Kami bhgia wlaupunn jaoh , terima kasih Ya Allah krane kekalkn hbungan kami (;

I Love Youu Azri <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan